• O nás
  • Pracovné ponuky
  • Staňte sa partnerom

Zásady dôvery a bezpečnosti

September 2025

Cieľom spoločnosti TicketSwap je poskytovať bezpečnú a spoľahlivú platformu na nákup a predaj vstupeniek. Tieto zásady dôvery a bezpečnosti opisujú pravidlá, na základe ktorých môžu naši používatelia využívať našu platformu.

V týchto zásadách vysvetľujeme, čo je a čo nie je povolené na našej platforme, keď predávate vstupenky, vytvárate podujatie, komunikujete s ostatnými alebo používate našu platformu iným spôsobom. Okrem toho vysvetľujeme, ako to kontrolujeme a čo môžete urobiť, ak proti vám podnikneme opatrenia. Tieto zásady dopĺňajú našu dohodu o platforme a vstupenke a sú z času na čas aktualizované. Dátum poslednej revízie je uvedený v hornej časti tejto stránky.

  1. Všeobecné pravidlá používania našej platformy

1.1. Pri používaní platformy je dôležité, aby ste dodržiavali platné zákony a predpisy, poskytovali presné informácie a správali sa k ostatným s rešpektom. To okrem iného znamená, že musíte dodržiavať tieto pravidlá:

1.1.1. Vytvorenie účtu

Všetky údaje požadované pri vytváraní účtu musia byť zadané pravdivo a úplne. Tiež to znamená, že by ste nemali predstierať, že ste niekto iný, alebo vytvárať dojem, že ste v spojení s konkrétnou osobou, ak tomu tak nie je. Každá osoba môže mať len jeden registrovaný účet.

Vyhradzujeme si právo zmeniť, obmedziť alebo požiadať o zmenu akéhokoľvek používateľského mena, ktoré podľa nášho výhradného uváženia považujeme za nevhodné, zavádzajúce, urážlivé, porušujúce práva, už používané alebo inak problematické. Môžeme tiež požiadať o zmenu, ak je to potrebné z komerčných dôvodov, napríklad z dôvodu partnerstva, spolupráce alebo konzistentnosti značky. Nesplnenie požiadavky na zmenu používateľského mena môže mať za následok pozastavenie alebo zrušenie účtu.

1.1.2. Vytváranie nových podujatí

Ak chcete predávať vstupenku na podujatie, ktoré ešte nie je na platforme, musíte uviesť opis podujatia a poskytnúť konkrétne informácie, ako napríklad miesto, názov a čas začiatku podujatia. Zodpovedáte za správnosť týchto informácií.

1.1.3. Používanie skriptov a botov

Nie je povolené používať skripty, boty alebo iné (čiastočne) automatizované programy alebo iné metódy na prednostný nákup alebo predaj vstupeniek alebo na obchádzanie pravidiel platformy.

1.1.4. Zabezpečenie webovej stránky

Časť našej webovej stránky nie je verejne prístupná. Bez povolenia nie je dovolené tieto zakázané/chránené oblasti navštevovať (pokúšať sa o to). Nie je povolené umiestňovať ani ďalej posielať vírusy, červy, nevyžiadanú poštu, spam, reťazové listy, nevyžiadané ponuky alebo reklamy akéhokoľvek druhu a na akýkoľvek účel. Nie je povolené ani skúmať, skenovať alebo testovať platformu alebo akýkoľvek iný pripojený systém alebo sieť na zraniteľné miesta alebo takéto zraniteľné miesta využívať. Ak odhalíte zraniteľné miesto alebo problém s naším zabezpečením, ste povinní nám to nahlásiť.

1.1.5. Komunikácia na platforme

Netolerujeme nenávistné, diskriminačné, pornografické, urážlivé, výhražné, zastrašujúce alebo iné podobné neprípustné prejavy v akejkoľvek forme, či už verejne alebo priamo voči našim zamestnancom.

Okrem toho môže TicketSwap za určitých okolností, napríklad ak vaša vstupenka nefunguje alebo ak bolo podujatie zrušené, zahájiť chat medzi kupujúcim a predávajúcim. Počas týchto rozhovorov plní TicketSwap podpornú úlohu a očakávame, že sa budete k našim zamestnancom a ostatným používateľom správať rozumne a s rešpektom a pokúsite sa spoločne nájsť spravodlivé riešenie.

1.1.6. Rešpektovanie práv tretích strán

Pri používaní našej platformy nie je dovolené porušovať práva iných osôb, napríklad právo tretích strán na súkromie.

1.1.7. Na našej platforme nie je povolená žiadna trestná činnosť

Na našej platforme sa nesmiete dopúšťať trestnej činnosti.

  1. Všeobecné pravidlá nákupu a predaja vstupeniek

2.1. Na našej platforme by používatelia mali mať istotu, že vstupenky, ktoré kupujú a predávajú, sú spoľahlivé. Preto podnikáme prísne opatrenia proti kupujúcim a predávajúcim, ktorí porušujú pravidlá dohody o vstupenke. Stručne povedané, znamená to, že nie je dovolené predávať nelegálne, nezákonné alebo falošné vstupenky, používať našu platformu výlučne na účely zisku, vykonávať pranie špinavých peňazí alebo sa inak dopúšťať podvodu.

2.1. Okrem toho musíte dodržiavať nasledujúce pravidlá:

2.1.1. Nesmiete predávať vstupenky za príliš vysokú cenu

Vstupenky na TicketSwap sa nikdy nesmú predávať za viac ako 120 % nominálnej hodnoty vstupenky. V niektorých krajinách je tento podiel nižší ako 120 %. Zodpovedáte za to, že cena, ktorú účtujete za vstupenku, neprekročí maximálnu povolenú cenu v krajine, kde sa podujatie koná.

2.1.2. Musíte poskytnúť správne informácie o svojich vstupenkách.

Ste povinní nahrať originál vstupenky a uviesť správny opis vstupenky, napríklad či je vstupenka určená na konkrétne miesto alebo sedadlo.

2.1.3. Vstupenky si môžete kúpiť len na osobné použitie.

TicketSwap je určený na osobné použitie, preto by ste si nemali kúpiť viac ako osem vstupeniek na to isté podujatie. Chcete ísť na podujatie v rámci skupiny? V takom prípade si ľudia z vašej skupiny majú kúpiť vstupenku sami.

2.1.4. Nie je povolené ďalej predávať vstupenku hneď po jej zakúpení s cieľom dosiahnuť zisk.

Platforma je určená pre fanúšikov, ktorí sa chcú zúčastniť na podujatí, nie pre používateľov, ktorí sa snažia na vstupenke zarobiť. Preto nie je povolené používať službu TicketSwap len na dosiahnutie rýchleho zisku ďalším predajom vstupeniek za vyššiu cenu hneď po ich zakúpení.

2.1.5. Vstupenku nemôžete uviesť na viacerých platformách súčasne

Ak ponúkate vstupenku na viacerých platformách súčasne, je pravdepodobné, že tú istú vstupenku predávate viacerým ľuďom. To môže viesť k tomu, že niekomu nebude umožnený vstup na podujatie. Preto to nie je povolené.

2.1.6. Pri vracaní peňazí kupujúcemu musíte spolupracovať

V niektorých prípadoch budete ako predávajúci musieť previesť kúpnu cenu (časť alebo viac) na kupujúceho. Pri vracaní peňazí ste povinní spolupracovať v súlade s podmienkami vrátenia peňazí uvedenými v dohode o vstupenke. Okrem pravidiel našej platformy môžeme v takom prípade prijať aj opatrenia na vymáhanie pohľadávok. Naše zásady dôvery a bezpečnosti sa na to nevzťahujú.

2.1.7. Musíte nahlásiť všetky obmedzenia týkajúce sa vstupeniek, aj keď nemáte povolenie na predaj vstupeniek.

Ak sa k vstupenke viažu nejaké obmedzenia, napríklad, že musíte byť prítomní v určitom časovom intervale, musíte to pri predaji vstupenky uviesť.

2.1.8. Nie je povolené predávať vstupenky, ktoré ste dostali zadarmo.

Nie je povolené predávať vstupenky, ktoré ste dostali zadarmo, napríklad ak ste vstupenky vyhrali alebo ak ste na podujatí hosťom.

2.1.9. V prípade zrušenia podujatia musíte spolupracovať

Ak sa podujatie zruší, ste povinní odstrániť vstupenku z platformy do 48 hodín od oficiálneho oznámenia organizátora. Povedzme, že vstupenka sa pred zrušením podujatia nepredala prostredníctvom služby SecureSwap. V takom prípade ste povinní požadovať od organizátora podujatia prípadnú kompenzáciu a následne ju previesť na kupujúceho prostredníctvom služby TicketSwap, okrem prípadov, keď je podujatie preložené na iný termín a/alebo presunuté na iné miesto.

  1. Opatrenia pri porušení pravidiel

3.1. Keďže naša platforma je navrhnutá na bezpečný a spoľahlivý nákup a predaj vstupeniek, za žiadnych okolností netolerujeme nebezpečné a nespoľahlivé praktiky. V závislosti od konkrétnych okolností, ako je povaha a závažnosť porušenia, zámer porušenia a jeho (prípadné) dôsledky, vám v nasledujúcich prípadoch zablokujeme alebo zamietneme priamy prístup k vášmu účtu, a to bez predchádzajúceho upozornenia:

3.1.1. Podvodné alebo iné trestné činy

Je to napríklad v prípade predaja nelegálnych, nezákonných alebo falošných vstupeniek, používania našej platformy výlučne za účelom dosiahnutia zisku, prania špinavých peňazí, podvodov s platobnými kartami alebo predaja vstupeniek, za ktoré ste nezaplatili.

3.1.2. Vyhrážanie a nespravodlivé správanie k našim zamestnancom

Zaistenie bezpečnosti našich zamestnancov pri vykonávaní ich práce je pre nás veľmi dôležité. Preto netolerujeme, aby sa našim zamestnancom niekto vyhrážal alebo ich urážal. V prípade, že dôjde k slovnému napadnutiu našich zamestnancov, vždy posúdime každú správu a zvážime, či je rozumné a vhodné najprv vydať upozornenie, aby sa konverzácia vrátila do normálu.

3.1.3. Používanie skriptov a botov

Nie je povolené používať skripty, boty alebo iné (čiastočne) automatizované programy alebo iné metódy na prednostný nákup/predaj vstupeniek.

3.2. Okrem toho, v závislosti od okolností prípadu, ako je závažnosť a povaha porušenia, úmysel porušenia a jeho možné dôsledky, ak porušíte pravidlá týchto zásad dôvery a bezpečnosti, dohody o platforme alebo dohody o vstupenke alebo právne predpisy, môžeme prijať nasledujúce opatrenia:

  • vydať upozornenie;
  • aktualizovať údaje o ponúkaných vstupenkách alebo vytvorených podujatiach;
  • (dočasne) odložiť platbu za predané vstupenky;
  • požadovať od vás spoluprácu pri vrátení určitej sumy peňazí kupujúcemu;
  • zakázať vám nákup/predaj vstupeniek na (konkrétne) podujatia;
  • zablokovať alebo odstrániť ponúkané vstupenky;
  • dočasne zablokovať váš účet na predaj, nákup alebo oboje; alebo
  • trvalo vám odoprieť prístup na našu platformu.

3.3. Okrem vyššie uvedených opatrení môžeme (dočasne) odložiť platbu za predané vstupenky, ak máme podozrenie, že ste nedodržali naše pravidlá, alebo ak sa podujatie zruší. Platbu tiež môžeme odložiť až na dobu po skončení podujatia. To nám umožňuje skontrolovať, či sú predávané vstupenky platné a poskytnúť kupujúcemu prístup na podujatie. Urobíme to, keď predáte alebo ponúknete vstupenky v hodnote 800 eur.

3.4. Pri zavádzaní opatrení sú dôležité tieto zásady:

3.4.1. Viaceré účty

Kontrolujeme, či jedna osoba nepoužíva viacero účtov. Ak zistíme, že jedna osoba používa viacero účtov, po zablokovaní alebo odstránení jedného účtu zavedieme rovnaké opatrenie aj pre ostatné účty, aby sme zabránili zneužívaniu našej platformy.

3.4.2. Predchádzanie opakovaniu

Ak porušíte naše pravidlá, vyhradzujeme si právo uložiť (príslušné) údaje a informácie na neskoršie použitie. To znamená, že máme legitímny dôvod uchovávať vaše údaje, čo znamená, že nemusíme vyhovieť vašej žiadosti o vymazanie všetkých vašich údajov z našich systémov. Robíme to s cieľom zabrániť zneužitiu v budúcnosti.

3.5. Nakoniec, ak nebudete spolupracovať pri vrátení peňazí kupujúcim alebo ak budeme mať podozrenie, že sa dopúšťate podvodu alebo iného trestného činu, môžeme túto záležitosť nahlásiť aj polícii.

  1. Ako monitorujeme dodržiavanie našich pravidiel?

4.1. Dodržiavanie našich pravidiel monitorujeme rôznymi spôsobmi. Napríklad prebiehajú manuálne kontroly, ktoré vykonáva náš tím pre prevádzku platforiem, naši partneri a automatizované systémy. Tieto automatizované systémy používame napríklad na identifikáciu podvodných vstupeniek alebo falošných profilov. Náš tím pre prevádzku platforiem sa špecializuje na odhaľovanie a posudzovanie komplikovaných a spletitých prípadov, v ktorých dochádza k porušovaniu našich pravidiel. Monitorovanie okrem iného vykonávame takto:

4.1.1. Overenie poskytnutých informácií

Manuálne kontrolujeme, či poskytnuté informácie o podujatiach a vstupenkách neporušujú pravidlá našej platformy.

4.1.2. Monitorovanie dôkazov o podvode

Na vyhodnotenie potenciálneho podvodu na našej platforme používame určité ukazovatele rizika, či už manuálne alebo automatizované.

4.1.3. Kontaktovanie kupujúcich/predávajúcich

Ak máme podozrenie, že porušujete naše pravidlá, môžeme vás tiež kontaktovať a požiadať vás o ďalšie informácie. Môžeme vás napríklad požiadať o potvrdenie nákupu a doklad o zaplatení vašej vstupenky (napr. snímku obrazovky s transakciou).

Ak sa pri príchode kupujúceho na podujatie zistí, že vstupenka je neplatná, možno kvôli tomu, že už bola predtým použitá, TicketSwap sprostredkuje komunikáciu medzi kupujúcim a predávajúcim prostredníctvom otvorenej konverzácie, pričom TicketSwap je prostredníkom. TicketSwap pôsobí ako nezávislý prostredník medzi predávajúcim a kupujúcim a na základe šetrenia rozhodne o vrátení peňazí alebo iných opatreniach.

  1. Postup oznamovania a podávania sťažností

5.1. Ak sa domnievate, že podujatie alebo vstupenka nespĺňajú naše pravidlá (napr. sú uvedené nesprávne informácie o podujatí, vstupenka nefunguje alebo podujatie bolo zrušené), spoločnosť TicketSwap uvíta, ak ju tom budete informovať. TicketSwap ponúka niekoľko spôsobov, ako nás môžete kontaktovať. Po skončení podujatia vám napríklad pošleme e-mail s otázkou, či vaša vstupenka fungovala, v ktorom to môžete uviesť a TicketSwap začne proces s cieľom pomôcť vám. Ďalšou možnosťou je kontaktovať nás prostredníctvom niektorého z našich kanálov podpory; cez WhatsApp, chat alebo telefonicky. Môžete nám tiež poslať e-mail na adresu complaints@ticketswap.com. Svoju správu môžete odoslať aj pomocou červeného tlačidla zobrazeného na pravej strane každej stránky. Ak lístok nefunguje, vašu správu spracujeme len vtedy, ak ju podáte do 30 dní od udalosti.

5.2. Nemali by ste pravidelne podávať nepresné správy. V takýchto prípadoch vám v závislosti od závažnosti porušenia môžeme najprv vydať upozornenie. Ak nebudete toto upozornenie rešpektovať, na určitý čas vám zablokujeme prístup na našu platformu. Pod pojmom „pravidelne" rozumieme, ak nesprávne správy podáte častejšie ako dvakrát mesačne. Potom vám účet zablokujeme v priemere na šesť mesiacov.

  1. Čo môžete urobiť, ak nesúhlasíte s našimi rozhodnutiami?

6.1. Ak nesúhlasíte s prijatými opatreniami, napríklad s (dočasným) zablokovaním vášho účtu, môžete podať sťažnosť do šiestich mesiacov od oznámenia nášho rozhodnutia. To môžete urobiť tak, že nám pošlete e-mail na adresu complaints@ticketswap.com. Naše rozhodnutie potom v primeranej lehote prehodnotíme. Náš postup podávania sťažností môžete využiť aj vtedy, ak ste nám podali správu a nesúhlasíte s našou odpoveďou na túto správu.

6.2. Ak pravidelne podávate zjavne neopodstatnené sťažnosti, v závislosti od závažnosti porušenia vám najprv vydáme upozornenie. Ak nebudete toto upozornenie rešpektovať, na určitý čas vám zablokujeme prístup na našu platformu. Pod pojmom „pravidelne" rozumieme, keď podávate zjavne neopodstatnenú sťažnosť viac ako dvanásťkrát ročne. Potom vám účet zablokujeme v priemere na šesť mesiacov.

6.3. Nakoniec, vždy máte právo podať sťažnosť orgánu mimosúdneho riešenia sporov. Je to možné aj vtedy, ak nesúhlasíte s tým, ako sme vašu sťažnosť alebo správu vybavili.