Náš postup nahlasovania a odstraňovania obsahu (NTD) vám umožňuje nahlásiť nelegálny obsah (napríklad obsah porušujúci práva duševného vlastníctva alebo podvodné ponuky) či porušenia našej Zmluvy o používaní platformy a Zmluvy o vstupenkách.
Nahlasovanie nelegálneho obsahu
Nelegálny obsah môžete nahlásiť prostredníctvom nášho online formulára.
Kliknite sem pre prístup k formuláru.
Postup NTD
Spoločnosť TicketSwap bude hlásenia podané v rámci tohto postupu NTD spracúvať čo možno najviac v súlade s postupom opísaným nižšie:
- Hlásenia typu NTD by sa mali týkať žiadostí o úpravu alebo odstránenie nezákonného obsahu na platforme TicketSwap.
- Hlásenia požadujúce odstránenie obsahu na platforme TicketSwap budú spracované len v prípade:
- ak je obsah jasne nezákonný a/alebo porušuje Zmluvu o používaní platformy a Zmluvu o vstupenkách;
- po doručení kompletne vyplneného formulára hlásenia aj s požadovanými prílohami. Potrebné dokumenty závisia od typu hlásenia.
- V rámci tohto postupu si môže spoločnosť TicketSwap vyžiadať ďalšie informácie alebo doplňujúce dokumenty na podporu vyšetrovania. Hlásenie nebude spracované, kým nebudú predložené všetky požadované informácie.
Po prijatí hlásenia spoločnosť TicketSwap:
- potvrdí prijatie hlásenia;
- overí, či hlásenie spĺňa formálne požiadavky, a v prípade potreby požiada o opravy. Spoločnosť TicketSwap má právo odmietnuť spracovanie hlásení (s odôvodnením), napríklad ak hlásenie typu NTD neobsahuje dostatočné zdôvodnenie, ktoré by umožnilo posúdiť, či je obsah nezákonný, alebo neobsahuje jasný odkaz na presnú lokalitu, kde sa obsah nachádza (napríklad odkaz na webovú adresu);
- posúdi, či je nahlasovaný obsah nezákonný a/alebo porušuje Zmluvu o používaní platformy a Zmluvu o vstupenkách;
- na základe tohto posúdenia odstráni alebo upraví obsah, prípadne hlásenie typu NTD zamietne. Spoločnosť TicketSwap odstráni alebo upraví obsah iba v prípade, ak zistí, že je jednoznačne nezákonný a/alebo porušuje Zmluvu o používaní platformy a Zmluvu o vstupenkách a ak bude porušenie považovať za dostatočne závažné na to, aby odôvodňovalo odstránenie obsahu.
Nesúhlasíte s výsledným rozhodnutím?
Ak váš obsah odstránime alebo upravíme a vy s týmto rozhodnutím nesúhlasíte, môžete do 6 mesiacov od doručenia nášho rozhodnutia podať sťažnosť prostredníctvom nášho postupu podávania sťažností.
Dôležité informácie
Spoločnosť TicketSwap môže podniknúť kroky proti používateľom, ktorí opakovane podávajú úmyselne falošné hlásenia alebo konajú v zlej viere. Takéto opatrenia môžu zahŕňať (okrem iného) odmietnutie spracovania nových hlásení alebo (dočasné) zablokovanie vášho účtu.